Iltaan on ehtinyt tämäkin päivä, en ole muuten tarkistanut millä mallilla kuu on, viimme yönä  meni taas aamupuoleen yötä enenkuin uni tuli. Saattoikait se muustakin johtuu kuin kuusta. Sitä joskus alkaa ajatukset laukkaan ja samaa rataa kiertään ja pysäytäppä ne. Tännään sain ompelukoneeni huollosta, mutta en raskinut sillä alkaa ompeleen noita kahvipusseja. Sain yhden vanhan jotenkin toimimaan niin yritän jos sillä saisi nuo pussihommat hoidettua.

Ei ole suunnitelmissa mitään isompaa urakkaa niiden kanssa, tekeillä olevan lisäksi kaksi puunkantokoria.  Aika sit näyttää teenkö myyntinäyttelyä varten jotain.  Tytär laittoi paketissa Helsingistä keltaisia pusseja , uusia Brasil  pusseja ja mummolle myöskin nipun Seura lehtiä. että saan aivojani jumpata ja täytellä ristikoita ja kryptoja ja sudokuja.  Onpas nyt vähäksi aikaa pähkinöitä purtavaksi.

Aika liukkailta näyttää pihapolut ja tiet, en viitsinyt lähtee postia hakeen, on minulla kyllä liukuesteet ja satuin ne juuri ykspäivä löytään,  muuta hakiessa. Kaippa se pappa tuo postin tullessaan, kun kokouksesta kotevuu.

brasil 014.JPGbrasil 012.JPG

Olen Luojani pikku varpunen, Joka päivä hän antavi einehen,

Mitä tarpeen on sen juuri,Suo Herrani laupias, suuri.

Olen kasvi puistossa taivahan  Ja hoidossa tarhurin taitavan.

 Hän pilvet ja ilmat johtaa  Ja kaiken mi kukkasta kohtaa,

 Olen lammas rakkahan paimenen, Olen pienin laumassa  Jeesuksen.

Ei saata maailma niellä, Kun Jeesus kaitseepi tiellä.

     Hilja  Haahti kirjoittanut.